İçeriğe geç

Etiket: ge

Eshot nakit geçiyor mu ?

ESHOT Nakit Geçiyor mu? İzmir’de Ulaşımın Görünmeyen Kuralları İzmir’de yaşayan biriysen bu sorunun cevabını ya acı bir deneyimle ya da otobüs durağında hafif sinir bozucu bir bakış eşliğinde öğrenmişsindir: ESHOT’ta nakit dönemi büyük ölçüde bitmiş durumda. Ve evet, bunu söylerken romantize etmiyorum. Bozuk parayla “şoföre uzatıp geçme” kültürü artık nostalji köşesine kaldırılmış bir alışkanlık gibi duruyor. Bir sabah aceleyle evden çıkıp cebinde sadece nakit olduğunu fark ettiğinde, İzmir’in ulaşım sisteminin sana verdiği cevap oldukça net: “Geçmiş olsun.” Çünkü ESHOT otobüslerinde artık temel mantık İzmirim Kart ve dijital ödeme sistemleri üzerine kurulu. Ama mesele sadece “geçiyor mu, geçmiyor mu?” değil. Asıl…

Yorum Bırak
şişli escort
https://forumteknogirisim.com https://appsoft.com.tr https://uzayemlak.com.tr Sitemap
hiltonbet güncel tulipbet girişgrandoperabetvdcasino.online